Äsch vi kör er till skolan !;)

God morgon!
sikken tur, jag börjar skolan kl. 09.50 så det e bara att chilla. Laila e här oxåå så ahh! hahah hon kollar på cartoonnetwork :) mamma o pappa kör oss vi slipper jööh! gå så whatevva bloggar senare typ när jag kommer hem från vg. Idag har jag fullt upp, jag ska till stan, vg, sen kommer jag hem vid typ 10,11 elr nått xD menmen nu drar vi noog Byye <3


julia nielsen

Caetoonnetwork hahahha :P

2011-03-11 | 14:08:16 |
MOHAHAHHA ni får inte veta

oftaa ;O! ni har så mycket sovmorgon jag bor i nyköping o vi har nästan aldrih det ni har lyx

2011-03-11 | 14:09:58 |
Marcus

Apropå headern..Peace & Love :-) - Det är Borlänge en sommar det ;-D

2011-03-11 | 14:23:25 | http://tokigamasen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Alba & Laila
ȁlder: 13
»Bor: Sverige, Halmstad
»Nationalitet: Kosovo & Vietnam

bloglovin